Search results

  1. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    Ive been 👀👀👀 kuzan myself because on the surface he looks like he’s stacking bodies but marine ford showed us all you need is a bucket of water and ice age isn’t lethal 😂😂 but would him + Kolby make a difference here? Maybe with the seraphims but idk if they’re still with them
  2. Sl33pyDM

    Spoiler One Piece Chapter 1063 Spoilers Discussion

    Kolby is gonna do something to help law escape. That or law gets captured and they both get rescued later
  3. Sl33pyDM

    Spoiler One Piece Chapter 1062 Spoilers Discussion

    You don’t understand the point of the post, move on 😂
  4. Sl33pyDM

    Spoiler One Piece Chapter 1062 Spoilers Discussion

    Look idk why there’s all these Sanji<Zoro posts. They each have their role. Like what is Zoro gonna do if a Yonko like Buggy shows up. Zoro can’t touch him but Sanji wins low diff. Same is true of any female showing up but reversed
  5. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    oh i think these are all true. Especially if watching the anime. Not to mention zoro teasing CoC in sabody to some slavers or pirates after Luffy did it to the bull duval rides
  6. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    Nah, I’m not gonna get my hopes up after how he hoed zoro in wano 😂😂 was looking good after sanji whole cake tho
  7. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    ‘Twas but a joke :peperain:
  8. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    So hints for 1062 yet? :pepeshy:
  9. Sl33pyDM

    Spoiler One Piece Chapter 1060 Spoilers Discussion

    You’ve never heard his dream? How’s it a retcon?
  10. Sl33pyDM

    Spoiler One Piece Chapter 1059 Spoilers Discussion

    if we wanna be real his cooking kept bigmom occupied longer than zoro held up kaido 🥱
  11. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    My mistake, i forgotten Kid took it while she was gone. But Law still needs it correct? Brook only took one rubbing and Law was in Wano post Zao
  12. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    Oh and they still have a RP that Kid and Law’s crews will still need. The straw hats have the rubbing from brook.
  13. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    The BMP, i think they have more left in place, their main territory was ran thru by half the crew but they didn’t take any of it. Meanwhile the main territory of the Beast Pirates (Oni) and their facilities (wano) have fallen. So they have to move to a new location. Also i think BM’s kids have...
  14. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    Gaslighting is real boys and girls 😂
  15. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    I got through 1056 chapters easily enough though, maybe because it’s for teens 😂
  16. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    ohhhweee who’s triggered now 👀😂
  17. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    Recognition doesn’t equal better 🤷‍♂
  18. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    I don’t. But that doesn’t make it lesser than Naruto. There are manga better than one piece that sell less. Alien ninjas just ain’t it 👽🥷
  19. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    Imagine coming up to a one piece fan and starting with “OP WiLl NeVeR bE aS kNoWn As NarRuTo” Oh wait.
  20. Sl33pyDM

    Anime & Manga Baiting Room - Caribou New Nakama

    I good here, thx bby 😘
Top