Search results

  1. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    Yea I saw that. And don’t think that I’ll forget that Frigo.:yasu: But I gotta go. My IT class just started lmao.
  2. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    I should have left my vote on you lol
  3. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    :seriously: That’s why I gave up tagging you lmao
  4. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    :seriously: I’m not. If Tobra would be here, he could confirm his role too.
  5. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    I don't about this. Did you do something at night?
  6. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    It's all based on Fuji. He defended me the entire last day phase. So, when I flip town and I'll flip town, this would kinda give him town cred since he wasn't sussing me. But it's really not like you will get lynched. I don't even have the time to make the others vote you. I won't have time to...
  7. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    That doesn't town clear him though. He still could be scum. Vote lynch Kiwi
  8. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    That defense will make sense when I flip town. They will earn town cred like that since they weren't sussing me but defending me. What was inconsistent? She misunderstood my post about Tobra.
  9. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    And you will be remembered for being 100% sure that I'm scum even when I flip town.
  10. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    @TheAncientCenturion Can you at least explain why you sus me? Cuz you ignored that question for the second time. If it's only because of the role reveal thing then it's bs.
  11. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    I don't think NW revealed his role. So, we don't know what he did. He might have been a doctor or the other JoAT. Or do you know what NW did to TAC? 1600706482 They can say that you are town but that still doesn't make me scum.
  12. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    What was that again?
  13. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    I don't know. It might have been Tobra.
  14. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    Is there any reason other than that I revealed Jew's and my role for you guys to sus me? 1600705702 It's a shame that I won't see your face when I flip town lmao
  15. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    I'm a role cop. I might have been roleblocked though since I didn't get any result back.
  16. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    Since I'm town, I can't be a witch.
  17. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    :seriously: I don't care anymore lol Just lynch me and you guys will see that I'm town.
  18. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    I’m fine with ending the phase now.
  19. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    You guys will be mislynching a townie again. And this mislynch will bring you guys nothing. Are you sussing me because I revealed Jew's and my role or is there something else too?
  20. Yuelyn

    [FNZ] Light game Scrimmage Mafia (Unofficial)

    It can change his mind but I highly doubt he has any info on me. He can only be a roleblocker or JoAT or Voyear Since he said that he acted day 1 and now again. Only these roles can act on both days. Or is this the same info he had on day 1? @Midnight Delight
Top