ONE PIECE CHAPTER 1099: PACIFISTA

Rate The Chapter!!


  • Total voters
    108
Dragon literally said while smiling: Inazuma and Ivankov were arrested by marine.
incredible one piece write 100000000000000000/10
Yeah, Iva agreed if you remember Impel Down.
Literally said he is gonna escape when Dragon mobilizes his troops cause escaping now would just mean becoming a fugitive again.
 

HA001

World's Strongest Swordsman
I said that before the Raws dropped. The fact that he's considered a Pirate even without a crew is even worse for you.....

The massive L's you guys continue to take is impressive. :josad:
That's never been an argument lmfao keep coping. Plenty are pirates without a crew when they start off.
 

so ivan waiting in prison for dragon supposed army..

dragon not mention his army plan to kuma like ivan chan...that why he sends kuma to vega punk.

also why is he smiling about ivan in prison/like it funny..

hmmmmm anyone getting the trust me bro, just wait



anyways love dragon memes
 

so ivan waiting in prison for dragon supposed army..

dragon not mention his army plan to kuma like ivan chan...that why he sends kuma to vega punk.

also why is he smiling about ivan in prison/like it funny..

hmmmmm anyone getting the trust me bro, just wait



anyways love dragon memes
Runs in the blood, garp did the same in marineford lol.

Luffy is the one to break the cycle.
 
Top