Recent content by Akuma_Law

  1. Akuma_Law

    Chapter Discussion Did Sanji got off screened by Queen?

    Lmao no surprise trying to slander Sanji in chapter he’s not in and Zoro is struggling :gokulaugh: Desperate much? :josad:
  2. Akuma_Law

    Current Events Sanji and Zoro portrayed as equals yet again in 1026

    They are obviously not equal in strength Zoro> Sanji always But I might agree that they are equal in role in the crew and in making Luffy the pirate King as his wings (love this title Oda gave them)
  3. Akuma_Law

    Spoiler One Piece Chapter 1026 Spoilers Discussion

    Tf is that hybrid form lmao Poor Jack-san :josad:
  4. Akuma_Law

    Anime & Manga One Piece Spoilers Waiting Room- The Monster Mash

    Someone getting lucky Most likely Luffy lol
  5. Akuma_Law

    Questions & Mysteries Which SH Is Still a Virgin?

    I think most of them except maybe the adult 4 Robin Franky Brook and Jinbe
  6. Akuma_Law

    One Piece Chapter 1025: Twin Dragons

    Sooooo a question that can cause a storm for me Who is stronger Yamato or Zoro? :choppawhat:
  7. Akuma_Law

    Afghanistan, Taliban, USA, China, Russia, Biden, WTF is going on?

    Sadly you won't see those statistics on the western media cuz it doesn't suit their narratives 1631306609 Lol No one is a "sympathiser" Taliban are obviously not Angels and yes they made mistakes especially in their interpretation of Islam in the past (and they realise this) But I'm simply...
  8. Akuma_Law

    Afghanistan, Taliban, USA, China, Russia, Biden, WTF is going on?

    I was reluctant to say anything about this but Here is a thing that bothered me, you see it's actually very scary how the west have that one imagery, one opinion and side of the story over two decades about Afghanistan and Taliban The media always portrayed and conveyed a very distorted...
  9. Akuma_Law

    Anime & Manga One Piece Spoilers Waiting Room- The Monster Mash

    Most likely a continuation of Yamatrash flashback I wish we could just cut to the part where she gets defeated and Luffy saves her like he does with every arc princess in distress, and get over with it
  10. Akuma_Law

    Shokugeki no Sanji Chapter-4

    It was Brilliant Usually the image we get from Sanji's time in that island is negative (and usually cringe af) but the author really fixed this somehow And it explained for a little bit how Sanji got stronger in both fighting and cooking aspects in that kind of island Surviving in a forest was...
  11. Akuma_Law

    Fanclub The V̶i̶n̶s̶m̶o̶k̶e̶ Sanji FC: The Prince of love

    Lol really? It's a coincidence I guess :smoothieduck::wonderland: never heard of mangahelper, is it a forum as well?
  12. Akuma_Law

    Fanclub The V̶i̶n̶s̶m̶o̶k̶e̶ Sanji FC: The Prince of love

    This chapter is canon I don't care lol It was more enjoyable than the latest one piece chapter
Top