Recent content by Black Lord Sanji

  1. Black Lord Sanji

    @Finalbeta @Yo Tan Wa @RayanOO Thanks a lot guys!! I appreciate it!! And yes I feel better now...

    @Finalbeta @Yo Tan Wa @RayanOO Thanks a lot guys!! I appreciate it!! And yes I feel better now thanks again!
  2. Black Lord Sanji

    Questions & Mysteries Did Whole Cake Island Arc make you hate Sanji?

    Lol one of the funny things about this post is I remember vividly well when we were on wci we were still on orojackson and even there you maintained this same position. It’s great to see you haven’t changed from it honestly. As for my response to the original post did I hate sanji because of...
  3. Black Lord Sanji

    Might’ve caught COVID smh I hate this shit man

    Might’ve caught COVID smh I hate this shit man
  4. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1036 Spoilers Discussion

    “Zoro is resting before zkk while sanji is the one that fainted” <- This is some shameless agenda considering that boy zoro knocked tf out on the ground but you know what I respect it 💀. Might as well go down with the ship at this point so I appreciate zoro Stans for standing their ground
  5. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1035 Spoilers Discussion

    You’re on a roll innit lmfaooo
  6. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1035 Spoilers Discussion

    Dawg the anime shits so hard on the manga rn it’s not remotely close. Hopefully the anime will do these fights justice because damn
  7. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1035 Spoilers Discussion

    Top 10? At this point fucking skypea is better than it and I HATED that arc when I first started the series. This arc rn on some bullshit
  8. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1035 Spoilers Discussion

    I agree tbh I just feel like oda didn’t expand on the fight like at all so we didn’t get the chance to see Jimbei struggle because of that and it sucks really really bad. We got lore regarding nika and nothing else after that like man
  9. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1035 Spoilers Discussion

    And Jimbei vs who’s who don’t forget that one man. Brooo that fight was so fucking short but had potential seeing two unique styles of martial arts and combat and oda ended that bitch in less than 2 chapters…AHHHHHHHHHH DANGITTTT
  10. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1035 Spoilers Discussion

    Lmfaooo man I just said that. Zoro fanboys gon be dancing on my grave once he kills kaido again and imma have no choice but to watch em do it
  11. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1035 Spoilers Discussion

    Y’all was saying king>kaido too I ain’t forget. Imagine thinking that bullshit after this chapter
  12. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1035 Spoilers Discussion

    B Brah it’s looking bad:josad::josad:
  13. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1035 Spoilers Discussion

    You telling me zoro bout to destroy this man king and his drug effects did not kick in yet? Oh my God please say it ain’t so man I’m begging you oda don’t do this.
  14. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1035 Spoilers Discussion

    Mans on here focusing on kings looks and calling him sexy and not the fact he might possibly be cooked this chapter….we losing recipes brah
  15. Black Lord Sanji

    Spoiler One Piece Chapter 1035 Spoilers Discussion

    I knew yo mf ass was gon post this shit lmfaooooooo mane😭
Top